اخبار
کد خبر : 10217 ۱۳۹۹/۰۳/۱۷   ۱۷:۳۸:۲۹

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خبر داد
برخورد قاطع با محتکران خودرو در آذربایجان غربی

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای نظارت بر قیمت و بازار خودرو و همچنین در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان در حوزه خودرو اگر نمایندگی های خودرو به موقع خودروهای صفر کیلومتر موجود در انبار و پارکینگ های خود را اعلام موجودی نکنند به عنوان محتکر خودرو به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

به گزارش نای قلم، علیرضا محمودی در گفتگویی اظهار کرد: با تشکیل اکیپ مشترک بازرسی با حضور بازرسان صنعت، معدن وتجارت، پلیس آگاهی، اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی استان بازرسی از پارکینگ ها، مراکز نگهداری خودرو اعم از مراکز مجاز و غیرمجاز و نمایندگی ها آغاز شده است.

وی تأکید کرد: با هماهنگی پلیس راهور استان و نماینگی های خودروی از این پس نصب پلاک تمام خودروهای صفر کیلومتر در داخل نمایندگی انجام شده و سپس تحویل خریدار می شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: طی بازرسی های انجام شده در روزهای گذشته چند خودروی صفر کیلومتر انبار شده در یکی از محوطه های غیرمجاز کشف شده است که پرونده در حال طی مراحل قانونی است و بعد از تکمیل فرایند رسیدگی جهت بررسی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا