Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10205 ۱۳۹۹/۰۳/۱۶   ۰۸:۳۰:۲۷

فرمانده مرزباني استان خبر داد؛
کشف احشام قاچاق در مرزهای آذربايجان غربي

 

فرمانده مرزباني آذربایجان غربی از کشف احشام قاچاق به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال توسط ماموران مرزبانی در سطح حوزه استحفاظي استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار یحیی حسین خانی در گفتگوی خبری اظهار کرد: نظارت و کنترل مداوم مرزبانان بر نوار مرزي و تلاش دائمي آنها در حراست از کيان مقدس ایران اسلامی از مهمترين عوامل موفقيت مرزبانان استان بوده چرا که با رفع موانع ضمن فراهم کردن زمينه ايجاد و دست يابي به امنيت پايدار و جهش مبارزه با قاچاق کالا در راستای منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) در نامگذاری امسال به سال جهش تولید، دست قاچاقچيان و اخلالگران از دخالت در چرخه اقتصادی کشور کوتاه شده است .

این مقام ارشد در مرزبانی استان استفاده از تجهيزات مناسب مرزي با بهره گيري از توان رزمي عملياتي بالا را اصول اجراي عمليات ها در مرزباني استان بيان کرد و افزود: طي ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۴۵۰ رأس احشام در مرز های استان کشف و ضبط شده است .

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کشفیات مرزبانان استان را ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این عملیات قاچاقچیان احشام با استفاده از تاریکی شب و شرایط جغرافیایی و کوهستانی حوزه استحفاظی فرار را بر قرار ترجیح دادند.

فرمانده مرزباني استان خاطرنشان کرد: مرزنشینان به منظور صيانت و پاكسازي روستاهای مرزنشین از وجود افراد مجرم يا سودجو در راستای کاهش جرائم و تخلفات مرزی و ارتقاء امنیت پایدار و جلوگیری از آسیب های سوء قاچاق کالا در چرخه اقتصادی کشور با اعلام هر گونه اطلاعات و اخبار مرتبط به پاسگاه محل، یار و همراه مرزبانان در حفظ امنيت پایدار در مناطق مرزی باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا