Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10200 ۱۳۹۹/۰۳/۱۵   ۰۹:۲۱:۰۳

پلیس فتا آذربایجان غربی هشدا داد؛
کلاهبرداری جدید با اضافه کردن عضو در گروه‌های تلگرامی

 

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌غربی گفت: هدف گروه‌های تلگرامی با عنوان "اد بزن، پول در بیار" کلاهبرداری است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ اکبر نصرتی در گفتگویی اظهار کرد: اخیرا در شبکه اجتماعى تلگرام شاهد گروه‌های چند هزار نفری با عنوان "اد بزن پول بگیر است!" هستیم.

وی با بیان این که هدف این گروه‌ها کلاهبرداری است، افزود: مدیران این گروه‌ها به اعضاى خود پیشنهاد می کنند تا به ازای افزودن تعدادى از مخاطبان خود به گروه مبالغى را به عنوان درآمد دریافت کنند و این پیشنهادات وسوسه آمیز باعث شده است تا برخى از کاربران در این گروه‌ها مشارکت کنند.

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی تصریح کرد: اما این درحال‍ى است که در این گروه‌ها هیچ‌گونه پرداختى انجام نمی‌شود و هدف از فعالیت آن‌ها سوء استفاده از اطلاعات کاربران عضو براى افزایش مخاطب در سایر کانال هاى تلگرامى و حتى سرقت اطلاعات بانکی افراد به بهانه واریز وجه است.

او اذعان کرد: بنابراین کاربران فضای مجازی به هیچ عنوان در این گروه‌ها فعالیت نکرده و این موضوع را به دوستان و اطرافیان خود نیز اطلاع دهند تا آن‌ها را ناخواسته در این گروه‌ها عضو نکنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا