اخبار
کد خبر : 10193 ۱۳۹۹/۰۳/۱۴   ۰۹:۳۵:۲۱

براساس تفاهم نامه همکاری مشترک اعلام شد؛
ارایه برق رایگان به کشاورزان صرفه جوی استان

 

تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و شرکت توزیع نیروی برق استان در راستای کاهش مصرف برق در چاه های کشاورزی در ساعت پیک مصرف منعقد می شود.

به گزارش نای قلم، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با بیان اینکه لازم است کشاورزان صنعت برق را در تامین برق پایدار یاری کنند، اظهار کرد: با انعقاد این تفاهم نامه بهای برق مصرفی صاحبان چاه های کشاورزی که از ساعت 12 تا 16 ظهر، یعنی ساعات پیک مصرف، پمپاژ و موتورهای آب خود را خاموش کنند و ساعات آبياري خود را به ساعات پاياني شب موکول کنند رایگان محاسبه می شود.

اکبر حسن بکلو افزود: در فصل تابستان که فصل پیک مصرف برق است، 33 درصد از مصرف برق استان مربوط به مشترکان در بخش کشاورزی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی عنوان کرد: در سال گذشته برای چهار هزار مشترک برق 1.8 میلیارد تومان پاداش از بابت همکاری در مدیریت مصرف برق در ساعت پیک مصرف پرداخت شده است .

وی تاکید کرد: در صورت رعايت اصول مديريت مصرف از سوي مشترکان و کاهش استفاده در ساعات اوج مصرف مي توان قدم موثري در راستای کاهش خاموشي و تامين برق مشترکان بخش کشاورزی استان برداشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا