اخبار
کد خبر : 10191 ۱۳۹۹/۰۳/۱۴   ۰۹:۱۵:۰۴

منتخب مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس:
توسعه در آذربایجان غربی نمره قابل قبولی نمی گیرد

 

منتخب مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس یازدهم گفت: توسعه و گسترش عدالت در آذربایجان غربی، نمره قابل قبولی نمی گیرد .

به گزارش نای قلم، حسن همتی در گفتگویی اظهار کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 40 سال می گذرد اما این شهرستان ها از داشتن امکانات اساسی دارای محرومیت جدی می باشند؛ بدین معنا که به طور مطلق توسعه نیافته اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان آذربایجان غربی به ویژه شهرستان های شاهین دژ و تکاب دارای ظرفیت های بالا در حوزه صنایع، کشاورزی و دامداری است، اما هیچگونه توسعه ای صورت نگرفته و حتی در حوزه راه های مواصلاتی بین شهری و روستایی دارای مشکلات بسیار بوده و زیرساخت های لازم در این استان فراهم نشده است.

این نماینده مجلس افزود: در حوزه بهداشت، مشکلات فراوان است و حتی بعد از شیوع ویروس کرونا مرکز بهداشتی و بیمارستان مجهزی برای درمان بیماران کرونایی و هم چنین سایر بیماران وجود ندارد و امکانات بهداشتی در سطح بسیار پایینی قرار دارد که  این وضعیت در شان استانی که 8 سال در خط مقدم دفاع از میهن اسلامی قرار داشت، نیست.

همتی بیان کرد: متاسفانه علی رغم داشتن معادن فراوان طلا و سنگ در آذربایجان غربی، درآمد خاصی نصیب استان نشده و باید شفاف سازی در این خصوص صورت بگیرد زیرا با وجود استخراج منابع معدنی از این استان، بهره خاصی به مردم نمی رسد؛ لذا باید عملکرد ها و هزینه های مسئولان مورد ارزیابی قرار گیرد.

منتخب مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس یازدهم در پایان گفتگو با خانه ملت خاطرنشان کرد: رشد و توسعه در استان آذربایجان غربی به ویژه شهرستان های شاهین دژ و تکاب به خوبی صورت نگرفته و آن ناشی از عدم توجه و ناکارآمدی مسئولان استانی بوده است که لازم است با همکاری مردم و نمایندگان، مسیر پیشرفت در این استان به بالاترین حد خود برسد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا