اخبار
کد خبر : 10183 ۱۳۹۹/۰۳/۱۳   ۱۲:۳۶:۴۸

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛
بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی ارومیه از ۱۷ خردادماه

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت و درمان آذربایجان غربی گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی ارومیه از ۱۷ خرداد بازگشایی می شوند.

به گزارش نای قلم، علی احمد آقاپور در جلسه بررسی نحوه بازگشایی کلاس‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، اظهار کرد: به‌جز دانشجویان مقاطع کارورزی پزشکی و پرستاری، دانشجویان مقاطع کارورزی و کارآموزی رشته‌های دیگر منتظر اطلاعیه های بعدی معاونت آموزشی برای زمان حضور در دانشگاه باشند.

وی با تأکید بر اهمیت رعایت پروتکل وزارت بهداشت جهت حضور دانشجویان بیان کرد: سلامت جسمی، روحی و روانی دانشجویان اهمیت ویژه ای دارد و تمام سعی خودمان را خواهیم کرد تا به نحو احسن این روزها را در کنار هم سپری کنیم.

در ادامه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان نیز با اشاره به اهمیت شرایط خاص آذربایجان غربی از لحاظ وضعیت هشدار ویروس کرونا، گفت: حضور دانشجویان بستگی به وضعیت استان تغییر خواهد کرد و در حال حاضر به ترتیب اولویت خواهد بود.

کامران دهقان با بیان اینکه دانشجویان نگران بخش آموزشی نباشند، تصریح کرد: آموزش از طریق مجازی همچنان ادامه دارد و با دقت بیشتری بر این مقوله نظارت خواهیم داشت.

در ادامه جلسه پس از هم اندیشی مصوب شد، در ۱۷ خرداد ماه در اولین هفته بازگشایی دانشگاه ها، دانشجویان رشته پزشکی (اکسترن و اینترن) و دانشجویان رشته پرستاری (ترم هفتم و هشتم) در فیلدهای آموزشی حضور یابند، همچنین حضور سایر رشته ها در دانشگاه بعد از تصمیم گیری هفتگی اطلاع رسانی می شود.

همچنین پذیرش و توزیع دانشجویان در خوابگاه‌‎ها مطابق با برنامه زمان‌بندی تعیین‌شده و مصوب معاونت آموزشی دانشگاه و بر اساس ظرفیت پیش‌بینی‌شده منطبق بر پروتکل بهداشتی ابلاغی وزارت صورت خواهد گرفت.

در این جلسه مصوب شد غذا در خوابگاه‌های دانشجویی ارائه شود.

در این نشست مقرر شد تمام دانشجویان خوابگاهی در بازه زمانی مقرر برای حضور در دانشگاه و قبل از ورود به خوابگاه، مورد سنجش سلامت و غربالگری قرار گیرند.

ضدعفونی و گندزدایی‌ تمام اماکن دانشجویی به‌طور مرتب، توزیع بسته‌های بهداشتی به‌صورت هفته‌ای به‌ تمام دانشجویان در خوابگاه ها و مراکز درمانی از دیگر مصوبات این نشست بود.

همچنین با توجه به فشار اقتصادی ویروس کرونا در جامعه، برای تمام دانشجویانی که شهریه پرداخت می کنند تخفیف شامل می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا