اخبار
کد خبر : 10177 ۱۳۹۹/۰۳/۱۲   ۱۱:۰۹:۱۰

رئیس قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی:
بی تفاوتی نسبت به کرونا خطرناک است

 

رئیس قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: متاسفانه بی تفاوتی در بین برخی از افراد جامعه در رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دیده می شود که بسیار خطرناک است.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در نخستین جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان، اظهار کرد: جدی نگرفتن مقوله کرونا عواقب و عوارض زیادی در سلامت افراد دارد.

وی افزود: مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا، فداکار و از خودگذشتگی کردند و باید این جایگاه رفیع ایثار تلاشگران سلامت را قدر بدانیم و آن را حفظ کنیم .

آقازاده به عملکرد خوب مدیریت استان در مقوله کرونا اشاره و اضافه کرد: هماهنگی و همدلی در مبارزه با کرونا در استان قابل توجه بود.

رئیس قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان تصریح کرد: واحدهای بهداشتی باید پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی را به طور جدی رعایت کنند سپس از دیگران توقع رعایت توصیه های بهداشتی را داشته باشیم.

آقازاده در ادامه به آموزش ارائه دهندگان خدمت از طریق فضای مجازی و همچنین به افزایش آگاهی مردم به ویژه از طریق صدا و سیما تاکید کرد.

وی در پایان تصریح کرد: در خصوص بیماری کرونا آینده سخت تر از گذشته است و برای کنترل بیماری نیازمند همکاری، همدلی و آموزش هستیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا