اخبار
کد خبر : 10171 ۱۳۹۹/۰۳/۱۱   ۱۱:۰۲:۱۳

استاندار آذربایجان غربی متذکر شد؛
عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اماکن پرتردد/ کرونا تمام نشده است

 

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به گزارش های ارائه شده مبنی بر عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اماکن پرتردد از جمله بازارها در برخی شهرستان ها، گفت: فرمانداران و نیروی انتظامی باید بر اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی از جمله رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بازارها و اماکن پرتردد نظارت داشته و در صورتی که تخطی صورت بگیرد واحد متخلف تعطیل شود.

به گزارش نای قلم، محمدمهدی شهریاری در چهلمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه کرونا تمام نشده و در صورتی که دستورات بهداشتی رعایت نشود بار دیگر اوج می گیرد، گفت: کار مقابله با کرونا امروز به نسبت روزهای نخست سخت تر شده و باید آگاهسازی و اطلاع رسانی کماکان ادامه داشته باشد.

وی افزود: عبور از بحران کرونا صرفا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پرهیز از تجمعات و اجرای دقیق فاصله گذاری اجتماعی ممکن است.

شهریاری خاطرنشان کرد: نباید خسته بشویم و به مردم القا شود که کار تمام شده است‌‌، هنوز راه سختی پیشرو داریم.

استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از عادی انگاری کرونا توسط بخشی از مردم و مسئولان گفت: ادامه این روند به شیوع بیشتر بیماری و اعمال مجدد محدودیت ها منجر می شود.

شهریاری گفت: به جهت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجرای کامل فاصله گذاری اجتماعی شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در استان هستیم.

وی افزود: متاسفانه بی توجهی برخی مسئولان به دستورات بهداشتی عواقب خطرناکتری در قیاس با بی توجهی مردم به دنبال دارد، مسئولان نسبت به اجرای دقیق مصوبات و دستورات بهداشتی در خط مقدم هستند و هیچ کوتاهی در این مورد قابل قبول نیست.

شهریاری با تاکید بر اجرای دقیق نظارت ها در اجرای فاصله گذاری اجتماعی و دستورات بهداشتی در ادارات و اماکن صنفی تصریح کرد: دستگاه های نظارتی در خصوص مسئولان و دستگاه های اجرایی و نیز اماکن و واحدهای تولیدی و خدماتی که دستورات بهداشتی را رعایت نمی کنند بدون اغماض عمل کرده و آنها را مورد پیگرد قضایی قرار دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا