اخبار
کد خبر : 10153 ۱۳۹۹/۰۳/۰۹   ۱۹:۰۴:۴۴

اطلاعیه؛
ابلاغ ساعت کاری جدید دستگاه های خدمات رسان در آذربایجان غربی

 

بخشنامه ساعت کار ادارات از روز شنبه ۱۰ خردادماه به دستگاه های اجرائی ابلاغ و مقرر شد مدیران کل دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی ضمن رعایت پروتکل بهداشتی در خصوص کارکنان، محیط اداری و ارباب رجوع و تجمعات اداری، خدمات دستگاه را با حضور کلیه کارکنان انجام دهند.

به گزارش نای قلم، در راستای اجرای بند ۴ مصوبات بیست و یکمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا موارد ذیل جهت اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

بر این اساس، مدیران کل دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی ضمن رعایت پروتکل بهداشتی در خصوص کارکنان، محیط اداری و ارباب رجوع و تجمعات اداری، خدمات دستگاه را با حضور کلیه کارکنان انجام دهند.

در صورت تامین زیرساخت های لازم از سوی دستگاه های اجرائی استان، برای ارائه خدمات از منزل به صورت الکترونیکی توسط کارکنان ، دور کاری با رعایت تصویب نامه شماره ۷۶۴۸۱.۴۴۷۲۶ مورخ ۱۳۸۹.۴.۷ هیات وزیران مجاز خواهد بود، بدیهی است در تعیین کارکنان برای دورکاری، بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان که در گروه های آسیب پذیر قرار دارند، در اولویت خواهند بود.

 ساعت کار روزانه کارکنان دستگاه های اجرایی استان از مورخ از دهم خرداد ماه ساعت ۷:۳۰ صبح لغایت ۱۴:۳۰ ظهر خواهد بود.

همچنین ساعت کار در روزهای پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰صبح لغایت ۱۳:۳۰ ظهر خواهد بود.

تمام قوانین قبلی اعم از ( قانون کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص) – (قانون کاهش ساعت کار جانبازان ) و سایر قوانین کمافی السابق قابلیت اجرایی را دارند.

ضمناً این بخشنامه از تاریخ دهم خرداد، لازم الاجرا بوده و در صورت هرگونه مصوبه جدید ملی یا استانی، مراتب در اسرع وقت اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا