اخبار
کد خبر : 1015 ۱۳۹۴/۰۸/۲۵   

تهیه طرح جامع مدیریت بحران برای مرکز شهرستان های استان

* تمام زیرساخت ها و شبکه های ارتباطی و حیاتی در شهرها مورد ارزیابی قرار می گیرد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی گفت: طرح جامع مدیریت بحران برای مرکز شهرستان های استان تهیه می شود.

به گزارش نای قلم، سیف الله مطلبی در جلسه کارگروه تخصصی خدمات پشتیبانی و خدمات شهری که با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرایی ضوابط پدافند غیرعامل در حوزه مدیریت شهری، اظهار کرد: مقابله با بحران های احتمالی و ایجاد آمادگی در میان گروه های عملیاتی و ارتقای سطح توانمندی نیروهای امدادی در حوزه خدمات شهری و پشتیبانی بسیار با اهمیت و ضروری است و به همین منظور با هماهنگی های که انجام شده است، طرح جامع مدیریت بحران در مرکز شهرستان های استان توسط شهرداری ها و با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استان تهیه می شود.

وی افزود: براساس این طرح تمام زیرساخت ها و شبکه های ارتباطی و حیاتی در شهرها مورد ارزیابی می شود و برای زمان های بحرانی ناشی از حوادث احتمالی تدابیر لازم پیش بینی خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: شهرداری های استان باید برای تمام واحدهای خدماتی زیر مجموعه خود شامل مدیریت پسماند، حمل و نقل، آتش نشانی، کشتارگاه و خدمات تنظیفی برای نحوه اقدام در مواقع بحرانی طرحی آماده کرده و به دبیرخانه کارگروه اعلام کند.

در ادامه مقرر شد تمام دستگاه های عضو این کارگروه اقدامات انجام گرفته در دستگاه خود در رابطه با پدافند غیرعامل را به صورت مستند به دبیر خانه کارگروه ارسال کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا