Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10143 ۱۳۹۹/۰۳/۰۷   ۱۶:۵۶:۵۶

مدیر اجرایی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان خبر داد؛
آغاز ثبت نام کلاس های زبان های خارجی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به صورت آنلاین

 

مدیر اجرایی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از آغاز ثبت نام ترم بهاری کلاس های زبان های خارجی جهاد دانشگاهی به صورت آنلاین خبر داد.

به گزارش نای قلم، علی میرزایی با اشاره به آغاز ثبت نام کلاس‌های زبان های خارجی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: ثبت نام ترم بهاری از 6 خرداد سال جاری آغاز شده است و تا 16 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص نحوه ثبت نام در این کلاس ها گفت: متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به آدرس اینترنتی www.jdrouyesh.ir/rooyesh مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33456286-33469585 تماس حاصل کنند.

مدیر اجرایی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تعیین سطح ترم بهار بصورت آنلاین برگزار می شود، افزود: تاریخ تعیین سطح متقاضیان جدید ترم بهاری 12خردادماه بوده و متقاضیان موظف هستند با مراجعه به آدرس اینترنتی شعبه مرکزی جهاد دانشگاهی در آزمون تعیین سطح شرکت کنند.

میرزایی ادامه داد: برای ترم بهار سال جاری تخفیف 30 درصدی برای تمام فراگیران و در تمام سطوح اعمال می شود که بصورت خودکار در سایت، برای تمامی فراگیران فعال می شود و نیاز به مراجعه حضوری به مرکز نیست.

وی اظهار کرد: زمان شروع کلاس‌های زبان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از 17 خرداد ماه و بصورت آنلاین است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا