Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1013 ۱۳۹۴/۰۸/۲۵   

ابزار هنر در شرایط فعلی می تواند وحدت آفرین باشد

* امروز استکبار از ابزاری مثل سینما برای القای تفکرات خود استفاده می کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ابزار هنر به ویژه شعر در شرایط فعلی می تواند وحدت آفرین باشد.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر امروز در چهارمین جشنواره کشوری شعر ترکی آذری و کردی یادمان ولایت که در محل سالن آمفی تئاتر نهاد کتابخانه های عمومی استان برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط فعلی، بحث وحدت و همدلی مسلمانان یکی از فاکتورها و مولفه های اساسی برای پیروزی در برابر توطئه های استکبار است و در همین راستا می تواند به ارتقای همدلی و اتحاد در میان اقوام و ادیان و مذاهب که از پتانسیل های نظام هستند نیز کمک کند.

وی بر لزوم استفاده از ابزار هنر در جهت اهداف انقلاب و مقابله با هجمه های فرهنگی استکبار تاکید کرد.

رادفر اضافه کرد: بحث هنر و استفاده از ابزار هنر در راستای اهداف و آرمان های انقلاب و با هدف مقابله با هجمه های فرهنگی استکبار، امروز باید بیش از پیش مورد توجه شعرا، ادبا و فعالان این عرصه در جامعه قرار گیرد.

رادفر با بیان اینکه امروز استکبار از ابزاری مثل سینمای هالیوود برای القای تفکرات خود به مردم دنیا استفاده می کند و سعی دارد دنیا را به آن سمت و سویی که می خواهد هدایت کند، افزود: بنابراین در شرایط این چنینی، هنرمندان، ادبا و فضلای جامعه ما باید بیش از پیش و پررنگ تر از همیشه در عرصه های فرهنگی و هنری و خنثی سازی توطئه های جبهه استکبار، حضور داشته باشند.

معاون استاندار به اهمیت و جایگاه شعر انقلاب نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هم حضرت امام (ره) و هم مقام معظم رهبری اهمیت عرصه شعر و ادب در راستای خدمت به اهداف انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داده اند بطوریکه دیدار شاعران با مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر تبدیل به کنگره سالانه شعر انقلاب اسلامی و فراتر از آن کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی شده است.

رادفر در ادامه به اوضاع و شرایط منطقه هم اشاره ای کرد و گفت: استکبار در منطقه سعی دارد که یک چهره خشن، جعلی و ساختگی از اسلام ارائه کند؛ یکی از علل این توطئه ها این است که در دنیای غرب گرایش به اسلام در حال افزایش است و استکبار می خواهد با این حرکت، چهره اسلام رحمانی را دگرگون و جلوی این گرایشات مردمی به اسلام را بگیرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا