اخبار
کد خبر : 1012 ۱۳۹۴/۰۸/۲۴   

جشنواره شعر یادمان ولایت آذربایجان غربی فردا در ارومیه برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: چهارمین جشنواره شعر یادمان ولایت آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تبعید امام خمینی(ره) به جیرفت در دوران منحوس پهلوی فردا در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام محمدباقر کریمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارومیه در سه دوره گذشته نیز میزبان این جشنواره آیینی بود.

وی افزود: 150 اثر از استان های البرز، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، همدان و اردبیل به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در عین حال گفت: آثار ارسالی به جشنواره سال گذشته 120 قطعه بود که امسال شاهد افزایش تعداد آثار نسبت به سال گذشته و همچنین کیفی شدن اثرهای رسیده هستیم.

به گفته کریمی ولایت و رهبری، ایثار و شهادت و دفاع مقدس محورهای جشنواره در بخش اصلی و ولایت و رهبری محور جشنواره برای آثار ارسالی در بخش کردی است.

وی اضافه کرد: امسال بخش جنبی نیز به جشنواره اضافه شده که شامل شعر کردی است و این امر زمینه حضور شاعران کردزبان را نیز فراهم کرده است.

جشنواره شعر ترکی یادمان ولایت به مناسبت سالروز تبعید مقام معظم رهبری در دوران ستمشاهی به شهرستان جیرفت و با دو موضوع ولایت و رهبری و ایثار و شهادت برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا