اخبار
کد خبر : 10114 ۱۳۹۹/۰۳/۰۳   ۰۸:۵۳:۳۱

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان:
مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی به 4355 نفر رسید

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به چهار هزار و 355 نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگویی اظهار کرد: از تعداد کل مبتلایان به کرونا 2 هزار و 970 نفر بهبود یافته‌اند.

وی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته از 530 مورد جدید تست کرونا گرفته شده که از این تعداد 112 نفر شناسایی شده است.

آقازاده تصریح کرد: از 112 مورد مبتلای جدید به ویروس کرونا در استان 96 نفر از بیماران سرپایی بود و 16 نفر در بیمارستان بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته هشت نفر از بیماران بستری مبتلا به کرونا بهبود یافته‌اند و از بیمارستان ترخیص شدند و تعداد 57 نفر از بیماران سرپایی‌ مبتلا به کرونا بهبود یافتند.

آقازاده با اشاره به آمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به تفکیک شهرستان‌ها اعلام کرد: ارومیه 20 مورد مثبت شناسایی که 16 نفر از آنان افراد سرپایی و چهار نفر بستری، اشنویه سه نفر مثبت 2 نفر سرپایی و یک نفر بستری، بوکان 17 نفر مثبت که 14 نفر از آنان بیماران سرپایی و سه نفر بستری، پیرانشهر پنج نفر مثبت سرپایی، چالدران یک نفر سرپایی، چایپاره سه نفر مثبت 2 نفر سرپایی و یک نفر بستری، خوی 18 نفر سرپایی، سلماس 9 نفر مثبت که هشت نفر سرپایی و یک نفر بستری، شوط یک نفر سرپایی مثبت، مهاباد 26 نفر مثبت که 23 نفر سرپایی و سه نفر بستری، میاندوآب هشت مورد مثبت که شش نفر سرپایی و 2 نفر بستری، نقده یک مورد مثبت بستری مبتلا به کرونا گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: به طور حتم باید همشهریان بحث خودمراقبتی را جدی بگیرید و در مواقع غیرضروری از منزل خارج نشوند و از تجمع و دورهمی به طور جد خودداری کنند تا بتوانیم زنجیره ابتلا به ویروس کرونا را بشکنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا