اخبار
کد خبر : 10106 ۱۳۹۹/۰۳/۰۱   ۲۲:۱۱:۳۳

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان:
تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی پس از عید فطر بازگشایی می‌شود

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی از بازگشایی مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی استان بعد از عید فطر خبر داد.

به گزارش نای قلم، جلیل جباری در گفتگویی اظهار کرد: در جلسه دیروز ستاد استانی پیشگیری بیماری کرونا، موضوع بازگشایی تاسیسات گردشگری استان که قبلا توسط این اداره کل مطرح شده بود، به تصویب رسید.

او افزود: بر اساس این مصوبه، مراکز اقامتی و خدمات‌رسان گردشگری می‌توانند با دریافت کد رهگیری از سامانه سلامت وزارت بهداشت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت خود را از سر بگیرند.

جباری ادامه داد: فعالیت این مراکز با رعایت همه موارد پروتکل‌های بهداشتی اعم از ضدعفونی و تنطیف عمومی محیط کاری، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از برگزاری اجتماعات و مراسم دسته جمعی خواهد بود.

او تاکید کرد: همزمان با آغاز فعالیت این تاسیسات، بازدیدهای نظارتی در دستور کار قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده کوچکترین تخلف، واحد مربوطه پلمب می‌شود.

در حال حاضر 245 واحد تاسیاست گردشگری شامل هتل، هتل آپارتمان، دفاتر خدمات مسافرتی، غذاخوری‌های بین‌راهی و واحدهای اقامتی بومگردی در آذربایجان‌غربی و زیر نظر اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا