اخبار
کد خبر : 1009 ۱۳۹۴/۰۸/۲۴   

اجازه نخواهيم داد يک عده قليل جامعه را ناامن کنند

*وحدت و همدلي رمز غلبه مردم ايران بر دشمنان است

 فرمانده انتظامي آذربايجان غربي گفـت: نيروي انتظامي به سبب خواسته مردم عزيز با هنجارشکنان مقابله خواهد کرد و اجازه نخواهيم داد يک عده قليل بخواهند جامعه ما را ناامن کنند.

به گزارش نای قلم، ناصر اصلاني در آيين معارفه فرمانده انتظامي شهرستان اروميه، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوري اسلامي به رغم اينکه دشمنان قسم خورده اي دارد، افتخار مي کند که به برکت رهنمودهاي مقام معظم رهبري يک جامعه امن، يکدل و همرنگ است.

وی افزود: آرامش و امنيت خوبي که در جغرافيايي جمهوري اسلامي وجود دارد، مديون خون شهدا و حضور پر رنگ مردم شريف ايران اسلامي است.

به گفته اصلانی شهدا جان خود را براي اسلام دادند و ما نيز وظيفه داريم اين امانت را به خوبي حفاظت کنيم، امروز ادعا مي کنيم که بهترين امنيت و ارامش را در جغرفياي ايران اسلامي داريم که اين امنيت سال به سال در حال تکامل است.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: اگر امروز بخواهيم امنيت پايدار داشته باشيم، ضرورت دارد قوانين نظام جمهوري اسلامي را اجرا و رعايت کنيم.

اصلاني گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي به رغم اينکه دشمنان قسم خورده اي دارد، افتخار مي کند که به برکت رهنمودهاي مقام معظم رهبري يک جامعه امن، يکدل و همرنگ است.

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي در پايان خاطرنشان کرد : 95 درصد مردم جامعه به قانون احترام مي گذارند و آن را به خوبي اجرا مي کنند، پنج درصد باقيمانده که ناخواسته و يا تعمدي قوانين را رعايت نکنند، با آنها برخورد خواهد شد.

وحدت و همدلي رمز غلبه مردم ايران بر دشمنان

فرماندار شهرستان اروميه هم در اين مراسم گفت: مردم اين استان با رنگين کمان اقوام به خوبي و در کمال آرامش و امنيت در کنار هم زندگي مي کنند.

عباس حسن خاني افزود: دشمنان انقلاب اسلامي سعي مي کنند تا با تفرقه افکني بين مذاهب و يا اقوام، در جامعه ما ناامني ايجاد کنند اما مردم اين استان با همدلي و وحدت همه توطئه هاي آنها را خنثي مي کنند.

فرماندار شهرستان اروميه اضافه کرد: آنچه که دشمنان انقلاب اسلامي بيرون از مرزهاي اين استان مي گويند، نمي تواند وحدت اين مردم را بشکند چون اين مردم دين و اسلام و رهبري خود را دوست دارند و به هيچ کس اجازه تفرقه افکني نمي دهند.

لازم به توضيح است، در پايان اين مراسم از زحمات سرهنگ" مالک ولي زاده" فرمانده سابق انتظامي شهرستان اروميه تقدير و سرهنگ" حسين صمدپور" به عنوان فرمانده جديد انتظامي شهرستان اروميه معرفي شد.

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا