Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10068 ۱۳۹۹/۰۲/۲۷   ۱۱:۵۰:۱۰

به صورت ویدئو کنفرانس؛
مشکلات زیرساختی اتصال مدارس آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات بررسی شد

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در سومین جلسه کنترل پروژه هوشمندسازی مدارس آذربایجان غربی اظهار کرد: اولویت تامین هزینه های اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات از محل اعتبارات طرح USO مختص مدارس روستایی و محروم است.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد در این جلسه که با حضور مدیران و مسئولان آموزش و پرورش و مخابرات منطقه آذربایجان غربی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به مورد مدارسی که خطوط تلفن آنها بدلیل بدهی های مستمر تخلیه شده است، از آموزش و پرورش استان خواست با مساعدت مخابرات نسبت به ثبت نام خط تلفن برای این مدارس اقدام کنند.

وی در ادامه از مسئولان مخابرات منطقه آذربایجان غربی خواست تا در خصوص مدارسی که بعلت پر بودن پورت های DSLM در آن روستاها امکان اتصال به شبکه ملی اطلاعات مقدور نیست، مساعدت حداکثری را داشته باشند.

خسروشاهی معاون تجاری مخابرات منطقه با اشاره به مسئله عدم امکان فنی اتصال برخی مدارس به شبکه ملی اطلاعات بعلت پر بودن پورت های DSLM تصریح کرد: در این خصوص عملیات متفاوتی از سوی مخابرات از جمله جابجایی دستگاه های DSLM بین روستاها انجام پذیرفته تا امکان اتصال حداکثری مدارس ایجاد شود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از عوامل اجرای پروژه گفت: ثبت نام خط تلفن برای مدارس تخلیه شده با مساعدت مخابرات منطقه اجرایی است.

ابراهیم محمدی در ادامه به مساله خرابی و فرسوده بودن مودم های موجود در مدارسی که سرویس آنها برگردان شده اشاره کرد و افزود: استفاده از سرویس اینترنت برای این مدارس مقدور نیست و در صورت تحویل مودم جدید این امکان برقرار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا