اخبار
کد خبر : 10049 ۱۳۹۹/۰۲/۲۴   ۱۵:۵۸:۴۳

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
دستگیری سارقان در ارومیه

 

فرمانده انتظامی ارومیه از دستگیری سارقان حرفه ای و سابقه دار کابل و سیم برق خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سرهنگ کریم اکبری در گفتگوی خبری اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در ارومیه به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پاسگاه بالانج قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را حین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام های صورت گرفته مشخص شد هر 2 متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.

اکبری تصریح کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی به 41 فقره سرقت کابل و سیم برق در سطح شهرستان معترف شدند.

*کشف ۱۶ هزار و ۲۱۳ کیلوگرم فرآورده گوشتی فاسد در سلماس

فرمانده انتظامی سلماس گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، ۱۶ هزار و ۲۱۳ کیلوگرم فرآورده گوشتی فاسد که با تاریخ روز در حال توزیع بود، در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ رمضان فتح اللهی در گفتگویی افزود: با دریافت خبری مبنی بر تغییر تاریخ تولید فرآورده های گوشتی در کارخانه ای در سلماس، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با هماهنگی اداره بهداشت و کسب مجوز قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه به بازدید از این کارخانه اقدام و ۱۶ هزار و ۲۱۳ کیلوگرم گوشت فاسد کشف کردند.

فتح اللهی بیان کرد: در این بازدید مشخص شد  که کارگران این کارخانه با یک دستگاه تاریخ‌زن محصولات گوشتی، این اقلام را که در زمستان سال گذشته تولید شده بود، به صورت تاریخ روز آماده بارگیری می کنند.

فرمانده انتظامی سلماس گفت: این واحد صنایع غذایی با دستور قضایی پلمب و یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

*محموله لوازم خانگی قاچاق در مهاباد توقیف شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: با تلاش ماموران مبارزه با کالای قاچاق، یک محموله لوازم خانگی خارجی و قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ برزو تجاری در گفتگویی اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل جاده‌های مواصلاتی در سه‌راهی «دارلک» به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۳۷ دستگاه لوازم برقی خانگی قاچاق شامل جاروبرقی، اتوبخار، چای‌ساز و آب‌میوه‌گیری کشف و ضبط شد.

تجاری اضافه کرد: در این رابطه خودرو توقیف و یک نفر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی مهاباد ارزش ریالی این محموله را ۳۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: پدیده قاچاق اقتصاد داخلی و سلامت جامعه را به‌خطر می‌اندازد و پلیس با تمام توان خود با این افراد و اخلال‌گران اقتصادی برخورد می‌کند.

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا