اخبار
کد خبر : 10048 ۱۳۹۹/۰۲/۲۴   ۱۵:۵۵:۲۰

مدیر‌کل آموزش و ‌پرورش آذربایجان غربی:
پرداخت شهریه ثابت مصوب برای اولیا الزامیست

 

مدیر‌کل آموزش و‌پرورش آذربایجان‌غربی گفت: پرداخت شهریه ثابت مصوب برای اولیا در مدارس غیرانتفاعی الزامی است .

به گزارش نای قلم، ابراهیم محمدی در گفتگوی خبری اظهار کرد: در صورتی که خدمات ویژه ای نیز برای دانش آموزان از قبیل سرویس، تغذیه، نوشت افزار و سایر کلاس ها و برنامه های فوق العاده نیز تعریف شده باشد به میزان خدمات ارائه شده تا پایان بهمن ماه اولیا موظف به پرداخت هزینه ها و شهریه هستند، اگر خلاف این باشد لازم است تا حق و حقوق معلمان این مدارس نیز به آنان پرداخت شود.

وی در ادامه سخنان خود وضعیت آموزش، امتحانات و تعطیلی مدارس در آذربایجان غربی را تشریح و تصریح کرد: امتحانات پایه دوازدهم در استان از 17 خرداد طبق روال سال های قبل آغاز می شود.

محمدی اضافه کرد: با توجه به نهایی بودن امتحانات پایه دوازدهم و تاثیر آن در کنکور بالاجبار امتحانات حضوری بوده و سعی بر رعایت حداکثری فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در حوزه ها است.

وی با اشاره به نحوه کارکرد سامانه ارتباط با مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز بیان کرد: درصورت رجوع اولیا به مدارس پوستری در تمام مدارس استان نصب شده و در آن نحوه ارتباط با مدیر کل و ثبت مطالب و نحوه دریافت کد رهگیری درج شده است و مطالب این سامانه توسط همکاران مستقیما مطالعه و به معاونان ارجاع می شود تا نیازی به مراجعه حضوری نباشد همچنین در صورت نیاز به حضور هم می توانند به بخش های بازرسی و ارزیابی عملکرد مستقر در شهرستان ها مراجعه کنند تا اگر شکایتی و یا انتقادی داشتند طرح موضوع کنند تا نسبت به موضوع رسیدگی شود.

محمدی با قدردانی از فعالیت های کادر درمان استان و با اشاره به نحوه آغاز سال تحصیلی جدید گفت: برای آغاز سال تحصیلی سناریوهای فراوانی تعریف شده که شبکه شاد یکی از این طرح هاست.

وی با بیان اینکه این شبکه در حال کامل شدن است، اضافه کرد: امید است که این ویروس منحوس به زودی ریشه کن شود اما در صورتیکه در یکم مهرماه وضعیت سفید نشود با پیش بینی های انجام شده مقرر شده تا با فراهم کردن و تقویت بستر اینترنت و نیز ایجاد امکانات و تجهیزات در مدارس روش آموزش را متناسب با شرایط ارائه کنیم.

مدیر‌کل آموزش و‌پرورش استان گفت: این سه ماه آموزش غیرحضوری یک آزمایش بود و تمام فرصت ها و کمبودها احصا شد و رفع آنها تا حد امکان انجام شده و تداوم دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا