اخبار
کد خبر : 10039 ۱۳۹۹/۰۲/۲۳   ۱۷:۳۰:۳۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:
آمار مبتلایان در آذربایجان غربی به ۳۳۶۸ نفر رسید

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در آذربایجان‌غربی به سه هزار و ۳۶۸ نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با شناسایی ۵۶ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی در مجموع تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تا روز ۲۱ اردیبهشت ماه به ۳هزار و ۳۶۸ مورد افزایش پیدا کرد.

وی افزود: مجموع تعداد ترخیصی از بیمارستان و بهبودیافتگان این بیماری در استان به یک هزار و ۵۴۲ نفر افزایش پیدا کرده است و متاسفانه در این مدت ۱۸۵ نفر از هم استانی ها جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در مورد آمار شهرستانی مبتلایان کرونا، عنوان کرد: آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان‌های استان، در ارومیه یک هزار و ۱۲۵مورد، اشنویه ۴۱ مورد، بوکان ۲۳۶ مورد، پلدشت ۱۹ مورد، پیرانشهر ۶۷ مورد، تکاب ۱۱۴ مورد، چالدران ۱۴ مورد، چایپاره ۳۷مورد، خوی ۶۳۹ مورد، سردشت ۲۹ مورد، سلماس ۱۸۰ مورد، شاهین‌دژ  ۹۴  مورد، شوط ۲۵ مورد، ماکو ۴۷ مورد، مهاباد ۲۸۸ مورد، میاندوآب ۳۲۷ مورد، نقده ۸۶ مورد گزارش شده است.

آقازاده هم چنین بر لزوم رعایت تمام موازین بهداشتی توسط مردم  و فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره ویروس کرونا تاکید کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا