اخبار
کد خبر : 10028 ۱۳۹۹/۰۲/۲۱   ۲۲:۲۰:۱۹

امروز تصویب شد؛
آغاز کار همه ادارات دولتی در روزهای ۱۹ و ۲۳ رمضان با دو ساعت تأخیر

 

هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه(۲۱ اردیبهشت) تصویب کرد که به‌منظور توفیق بیشتر در احیاء و شب زنده‌داری شب‌های قدر، کار کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در روزهای نوزدهم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان با دوساعت تأخیر شروع شود.

به گزارش نای قلم به نقل از ایسنا، همچنین در این جلسه، در راستای تامین حقوق مصرف‌کنندگان نهایی و حذف واسطه‌ها، ماده ۴ آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو برای فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو، به تصویب رسید.

*تصویب آیین‌نامه اجرایی قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی

هیات وزیران به منظور تعیین شاخص‌های آموزشی و پرورشی و تدوین محتوا و نظارت بر مهدکودک‌ها و هم‌چنین، صدور مجوز و ارائه برنامه، آیین‌نامه اجرایی قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی را تصویب کرد.

بر اساس این آیین‌نامه، سازمان بهزیستی کشور موظف است با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، مقررات (استانداردهای) ایمنی ساختمان‌های مهدکودک‌ها را تدوین و بر اساس برنامه زمانی مشخص برای انطباق ساختمان مهدکودک با مقررات یادشده، ابلاغ نماید.

هم‌چنین، اجرای دوره پیش‌دبستانی در مهدکودک‌ها با اخذ مجوز دوره مذکور از مراجع ذی‌ربط وزارت آموزش و پرورش امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا