اخبار
کد خبر : 10023 ۱۳۹۹/۰۲/۲۱   ۲۰:۴۶:۰۶

معاون استاندار تاکید کرد؛
تسهیل روند سرمایه گذاری در ارومیه

 

جلسه بررسی مشکلات حوزه عمرانی شهرستان ظهر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ارومیه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش نای قلم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با تاکید بر تسهیل روند سرمایه گذاری، اظهار کرد: روند اقداماتی چون استعلام برای سرمایه گذاری باید تسریع شده و در حداقل زمان ممکن و البته با کارشناسی هدفمند صورت پذیرد.

آیدین رحمانی رضائیه با تاکید بر کاهش ترافیک و کنترل امنیت جاده ها، یادآور شد: سیاست اصلی دولت در امر تردد بین شهری، کنترل هوشمند ترافیک در جاده هاست.

وی رونق و شکوفایی منطقه سرو را ضروری دانسته و افزود: در راستای توسعه منطقه سرو، اقداماتی چون اتصال راه آهن و بهبود وضعیت جاده های ارومیه به سرو در حال پیگیری و انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر کنترل شدید ساخت و سازهای و غیرمجاز در بخش های شهرستان، بیان داشت: به صورت جدی پیگیر رفع موانع رونق و توسعه پیست اسکی خوشاکو خواهیم بود.

فرماندار ارومیه نیز با اشاره به برخی از مشکلات عمرانی بخش های مختلف این شهرستان، گفت: ساماندهی ساخت و ساز در ارومیه و بخش های شهرستان باید به صورت جدی مدیریت و پیگیری شود.

علیرضا ملامحمدی زاده همچنین با اشاره به ظرفیت های مختلف شهرستان، خاطرنشان کرد: با حمایت مسئولان استانی و کشوری، از ظرفیت های ارومیه می توان برای توسعه اقتصادی منطقه و استان استفاده کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا