Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 10021 ۱۳۹۹/۰۲/۲۱   ۱۹:۳۶:۲۹

مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی تاکید کرد؛
نقش رسانه ها در توسعه پایدار و فرهنگ سازی

 

مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی بر نقش رسانه ها در توسعه پایدار و فرهنگ سازی تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، بسیج رسانه استان از لعیا نورانی زنوز مدیر مسوول پایگاه خبری-تحلیلی نای قلم به عنوان دومین منتخب بخش یادداشت در دومین جشنواره رسانه ای آذربایجان غربی تجلیل کرد.

حسین عبدالهی، در این نشست ترویج و تقویت فرهنگ ولایتمداری و عاشورایی، گفتمان سازی و تبیین دیدگاه‌های امامین انقلاب اسلامی به‌ویژه عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب، ارتقای دانش و گسترش تعامل هدفمند جامعه ادبی و اصحاب قلم با رسانه‌ها، شناسایی استعدادها برای افزایش انگیزه و خلاقیت، تلاش برای ارتقای کیفی، کمک به توسعه فضای رسانه‌ای سالم  و پاسداشت زحمات پیشکسوتان و فعالان عرصه رسانه را از اهداف جشنواره ابوذر عنوان کرد.

وی، اظهار کرد: شناسایی استعدادها و ظرفیت‌ها، کمک به توسعه فضای رسانه‌ای سالم، پاسداشت زحمات پیش‌کسوتان رسانه از جمله سایر اهداف جشنواره رسانه‌ای است.

این مقام مسوول ادامه داد: آنچه در جامعه رسانه‌ای امروز مورد اهمیت است، تعالی بخشی و هدف سازی در مسیر تولیدات رسانه‌ای است و لازم است تا رسانه‌ها به عنوان بازوان اثرگذار انقلاب در مسیر صحیح حرکت کنند که این مسیر از بستر بسیج می‌گذرد.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی نیز گفت: شکل‌دهی و هدایت افکار عمومی و جریان سازی رویدادهای مختلف از مأموریت های مهم رسانه است.

یوسف حق دوست اضافه کرد: رسالت رسانه ها در شرایط کنونی در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخش مبتنی بر واقعیت‌ها سنگین تر از گذشته است.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این دوره در ۱۰ محور و هشت قالب تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت، عکس خبری و موشن‌گرافی برگزار شد.

در این دوره ۲۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان ارسال شد که ۱۳ اثر به عنوان آثار منتخب معرفی شدند.

آیین اختتامیه جشنواره ابوذر بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، مقرر بود در اسفندماه سال 98 برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم لغو شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا