اخبار
کد خبر : 10007 ۱۳۹۹/۰۲/۱۹   ۰۹:۴۰:۴۱

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:
مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی به 3140 نفر رسید

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به ۳ هزار و 140 نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد یک هزار و 496 نفر بهبود یافته‌اند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگویی با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی 392 مورد جدید تست کرونا گرفته شده است که از این تعداد 66 مورد مثبت جدید شناسایی شد که در مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان به سه هزار و 140 نفر رسید که از این تعداد یک هزار و 496 نفر بهبود یافته است.

وی افزود: از تعداد 66 مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا تعداد 59 مورد از افراد سرپایی و 7مورد آن بستری در بیمارستان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته 10 مورد از بیماران مبتلا به ویروس کرونا از بیمارستان مرخص شدند که در مجموع تعداد افراد بهبود یافته در استان به یک هزار و 496 نفر رسیده است.

آقازاده با اشاره به آمار مبتلایان جدید به تفکیک شهرستان‌های آذربایجان‌غربی اعلام کرد: در ارومیه 18 مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا 17 نفر آنان از افراد سرپایی و یک نفر بستری در بیمارستان، بوکان 12 مورد مثبت که یک مورد بستری و 11 مورد از افراد سرپایی، پیرانشهر 2 مورد سرپایی، تکاب 2 مورد سر پایی، خوی چهار مورد سرپایی، سلماس هشت مورد که هفت مورد آنان سرپایی و یک مورد بستری، مهاباد 11 مورد که هشت مورد سرپایی سه مورد بستری، میاندوآب و نقده هر کدام چهار مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد افراد بستری شده در بیمارستان کاهش یافته است اما تعداد افراد سرپایی همچنان افزایش دارد بنابراین باید مردم طرح فاصله‌گذاری هوشمند را جدی بگیرند و در محیط‌های که تجمع در آن وجود دارد مانند پارک‌ها و مراکز خرید بیشتر مراقب خود باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا